Cresta AI ile Müşteri Görüşmelerinizi Geliştirin
Cresta, çağrı merkezleri için özel olarak geliştirilmiş bir yapay zeka platformudur. Generatif yapay zeka kullanarak müşteri etkileşimlerini zenginleştiren bu uygulama, canlı koçluk, müşteri çağrıları üzerinde içgörüler sağlama ve kendinize hizmet özellikleri sunarak ekiplerin etkileşimlerini geliştirmelerine yardımcı olur. Çeşitli sektörlerde, satış, müşteri hizmetleri, müşteri tutma ve tahsilat gibi çok sayıda kullanım durumunu destekler. Hava yolları, otomotiv, finans, sigorta, perakende, telekomünikasyon ve seyahat gibi endüstriler için oldukça faydalıdır.
Cresta AI, 'Konuşma Zekası', 'Ajan Asist' ve 'Sanal Ajan' gibi bileşenlerle donatılmıştır. Konuşma Zekası, çağrı merkezi performansının gerçek sürücülerini ortaya çıkarırken, Ajan Asist, gerçek zamanlı yapay zeka ile doğru ve etkili rehberlik sağlar. Ayrıca, kullanıcıya özel verilerle eğitim almış gelişmiş modeller sunarak bağlamsal anlayışı artırır. No-code komut merkezi sayesinde teknik bilgiye sahip olmayan yöneticiler de AI modellerini eğitip test edebilir. Bu özellikler, Cresta'yı çağrı merkezleri için yenilikçi bir çözüm haline getirir.